4. I min träningsväska

Just nu är inte träningsväskan packad, men när den är det så har jag där ett hänglås, skor, min smartshake, dragremmar, styrketräningsprogrammen och mitt iksukort. Ibland hänger också mp3-spelaren med.

På tal om träningsväska så börjar det vara dags för mig att ta mig tillbaka till Iksu. Tänk att en så självklar grej har blivit lite ångestladdat för mig. Nu är det mycket att jag inte vet om ett årskort är värt pengarna, jag vet inte vart jag kommer och bo om 5 månader. Många funderingar. Så jag drar ut på beslutet.

Jag funderar på att gå dit idag, göra slag i saken. Då kommer jag nog kunna bestämma mig. Borde kanske packa träningsväskan så kan jag gå dit direkt efter skolan. Så gör jag!

3 Responses to 4. I min träningsväska

  1. Nathalie says:

    smartshake är så bra 🙂

  2. Pingback: Jag listar « emma luu

  3. Vill du se träningsväskor? Kolla in på min sajt 🙂

Kommentera

