Andra dagen på glutenfri kost

Vi har fått i uppgift att leva på glutenfri kost i tre dagar för att få en inblick i hur det är att leva utan gluten. Här kan ni se hur min första dag såg ut och i detta inlägg får ni veta hur det gick för mig andra dagen.

Frukost: Grovt bröd med ägg
Lunch: 1 päron, bröd med philadelfiaost och avokado, mjölk
Middag: Hemmagjord renkorv och hemmagjord potatissallad
Kväll: Vin

Det grova brödet var det godaste brödet hittills! Tar lång tid att baka men det är inte så mycket jobb så jag tycker det är värt det.

2 Responses to Andra dagen på glutenfri kost

  1. Pingback: Tredje och sista dagen på glutenfri kost « emma luu

  2. Lizette Jansson says:

    Ett tips på väldigt intressanta böcker jag precis plöjt igenom och lärt mig massor som faktiskt alla borde läsa och lära.
    http://gluten-celiaki.blogspot.se

Kommentera

