318. Ett foto i timmen 29/12-09

Är lite seg men nu kommer i alla fall bilderna upp från den 29/12 då det var dags för ett foto i timmen.

Jag var på tur till Arjeplog och träffade mina vänner Madde och Simon som pysslar på med sitt hus som de förhoppningsvis ska flytta in i snart. Jag hjälpte henne att handla lite innan jag åkte hem och där såg vi en liten shppingvagn/korg där ett paket socker hade gått sönder. Jag var också ute på middag med min vän Elin och där blev det vin och mys. Samhället var kallt och vackert när jag gick hem den kvällen. Pappa satt och åt köttfärssås och spaghetti när jag kom hem, därav ketchupflaskan. Och den stora creme fraiche-burken tyckte jag bara var rolig.

Ursäkta att några bilder är felvända men det går inte ordna just nu.

Funderar nu på en årskrönika om vad som har hänt mig det senaste året så ska börja jobba på den nu.

Tjing

Lämna en kommentar