317. Hårda bud

Sitter i Abborrträsk med min nya söta lilla dator, den är rosa. Något mer som är rosa är min nya telefon som jag faktiskt börjar kunna hantera. Att gå från en Sony Ericsson till en Samsung med touchskärm var faktiskt inte det lättaste. Jag vet inte hur många gånger jag vara nära på att ringa en person som jag inte alls skulle ringa till utan skicka sms till. Jag byter dessutom språk hela tiden när jag skriver sms. Det blir lite felstavningar och sånt, jag har inte alls koll på alla funktioner.. Men den är ju söt och.. rosa!

Förresten, nu har det börjat: Ett foto i timmen! Så imorgon blir det en massa bilder på bloggen.

Men det blir som lämpligt eftersom jag ska åka till Arjeplog och hälsa på min vän Madde och kolla in hennes bäbismage och hennes hus. Vilket påminner mig om att jag borde sova eftersom jag hade tänkt vara iväg härifrån klockan nio imorgon.

God natt!

Lämna en kommentar